torsdag 14 november 2013

Jag går fortfarande och väntar....

Tog mig ut i kväll, trots att jag kände mig trött och seg. En sån här kväll hjälper det verkligen att man har tid bestämd med löpargänget. Det går nästan inte att backa ur.

Trött eller inte...men det blev allt från tokintervaller, löpskolning och lite styrkeövningar. Det blev alltså ett ganska kort men superkul pass.

Fredagarna brukar jag faktiskt vila. Lite god mat och ett glas rödtjut brukar skapa motivation till helgpassen. Målet är att få till två pass under lördag och söndag men den här gången blir det inget långpass.

Jag går fortfarande och väntar att Garmin ska släppa sina nya modeller 220 och 620. Men det verkar ta sin tid...skulle vara kul att kika på de nya modellerna i någon butik. Är de lika bra som reklamen utlovar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar